torsdag den 4. juli 2013

Ambassaden!

Jeg snakkede med min mor for lidt siden, og hun sagde, at jeg skulle på ambassaden d. 9. juli.
Jeg ved ikke, om vi kører i bil eller tager toget, da det nok er mere praktisk med tog til københavn. Men i hvert fald, så skal jeg mødes med nogle andre fra MyEducation, og så skal vi alle på ambassaden sammen, så de kan tjekke os, og spørge os om, hvad vi skal, så de kan se, at vi ikke er terrorister, men blot en flok unge, der bare skal gå i skole! :-)

Dog har jeg ikke fået den konkrete dato, men jeg regner med d. 16. August indtil videre, da det er mest realistisk mht. hvornår skolen starter, og hvornår de andre flyver, da man ofte plejer at flyve et par stykker sammen til USA, og så skifter man til det fly, som flyver derhen, hvor man skal bo. Man kan sagtens komme til at mellemlande 2-3 gange. Lidt stor mundfuld for mig, da det altid er mine forældre eller søster, der finder ud af, hvor vi skal gå hen, hvor jeg egentlig ikke fatter noget, så jeg tåger lidt rundt i baggrunden. Men altså, jeg tager jo afsted til USA for at vokse op og blive mere selvstændig, og så kan det godt være, at det bliver lidt småsvært at finde rundt i en lufthavn, men det må jeg tage med. Det er jo modstanden der kreerer selvsikkerheden.


Jeg laver nok et indlæg om skolen og byen lidt senere, men jeg skal på arbejde, så jeg magter det nok ikke lige nu her.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar