søndag den 4. august 2013

Thoughts.

De sidste to uger, har jeg har meget blandede følelser omkring det her med, at jeg skal til usa. Ja, jeg glæder mig, og ja det bliver det sygeste år, da det her er noget, som jeg virkelig vil. Men det hele er ligesom kommet virkelig tæt på, og det bliver mere og mere realistisk, da jeg allerede har en del venner, der allerede er taget til australien og usa. Jeg har været rigtig ked af det, og jeg har - jeg er ikke meget for at indrømme det - men grædt mig selv i søvn nogle aftener i tanken om, at jeg ikke kommer til at se min familie, mine veninder og venner i et helt år.
Det er meget op og ned, men jeg glæder mig nu. Jeg føler, at jeg er helt klar til at tage afsted, og tage hul på den kæmpe oplevelse jeg får de kommende 10 måneder!

Men jeg kender mig selv godt nok til at kunne sige, at jeg klarer det her, og at jeg vil gøre alt, for at få det fedeste år - hvilket jeg får!

håhå, godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar