mandag den 5. august 2013

Hvilke ting skal med?

Altså, jeg er den største spade til at pakke, for enten glemmer jeg noget vigtigt, eller også pakker jeg alt for meget..
Så for første gang i mit 16 årige liv, vil jeg forsøge at være organiseret mht. at pakke.

Jeg ved egentlig ikke, hvor meget tøj, der er smart at tage med, da jeg kan fyre så mange penge af på tøj, når jeg har dem!
Jeg har stort set ikke haft nogle penge siden december, da jeg har sparet hele min løn sammen, så jeg har nogle penge til næste år! Det har været noget lort det sidste halve år, men jeg er SÅ glad for det nu!
Jeg glæder mig til at gå så meget amok i diverse malls osv.!

Jeg har egentlig også købt min homecoming kjole, da jeg var på ferie i frankrig. Den hang bare der, den ville med mig hjem, så jeg prøvede den, og jeg synes ikke, at den sad, som jeg ville have, så jeg hang den tilbage.
Men nej, jeg ville have kjolen, så jeg gik tilbage til butikken, men kjolen hang ikke på sin plads, så jeg panikkede sygt meget, og spurgte en dame i butikken, og hun fandt den SIDSTE størrelse small til mig. Jeg prøvede den så igen, og den sad lidt bedre, så den skulle med hjem. Jeg var overlykkelig!


Her er min kjole. Homecoming kjoler er ofte meget sådan noget glimmer tingel tangel, og det er jeg ikke lige så god til, så er den her klart mere mig. Bum bum






Ingen kommentarer:

Send en kommentar