onsdag den 27. november 2013

Sne i november?!

Allerede i starten af november kunne begyndte der er komme lidt sne, men det blev dog ikke på jorden. Men her i weekenden kom der forholdsvis meget sne, og vejene var godt stoppet, da ingen ville ud og køre i det vejr, da det var meget nemt at sidde fast.
Min veninde Brenna og jeg tog dog chancen, så hun hentede mig, hvor vi rigtig skulle have været ude og bowle med en helt masse andre, men vi tog hjem til hende i stedet for pga. vejret. Hendes far mente ikke, at hun mangle vinterdæk til din bil, men efter 10 minutters meget langsom kørsel sad vi fast, og vi kunne ikke komme fri. Meget heldigt da vi sted ud af bilen, er der kom nogle unge fyre hen til os og spurgte, om vi havde brug for hjælp, for vi så takkede pænt ja! De fik kørt Brennas bil ud til siden, hvor de så bagefter spurgte, om vi havde brug for et lift hen til Brennas hus, hvor vi takkede pænt ja! (Vi kender drengene).
Vi kom hen til Brennas hus, og så lavede vi popcorn og spiste chokolade. Vi hyggede egentlig bare og se film, grinede helt vildt osv..
Vi bad til gud om, at vi ville få en snowday (snefri) om mandagen, så vi ikke skulle tage vores eksamen heheh.

Det blev mandag, og jeg tror næsten at alle juniors og seniors var oppe og tjekke skolens hjemmeside kl. 04.00am for at se, om skolen var lukket. Men NEJ, vi skulle i skole. Herre øv.
Den dag skulle jeg i min første og anden time til eksamen i interior design, hvor vi skulle med bus ud og se en masse huse bla. men på vej tilbage sad bussen fast, og vi sad og ventede i en time på at få hjælp - det var en gul skolebus, og de er virkelig ikke noget at råbe hurra for. Men vi fik hjælp og skyndte os tilbage til skolen. Vi var dog en time forsinket, og jeg havde eksamen der. Jeg kom en time forsent til den, så jeg havde præcis 45 minutter til at afslutte. Spørg mig om jeg panikkede.

Men i hvert fald, i går havde vi en halfday i skolen fordi det var enden på første tri, og vi har thanksgiving break nu, og det er thanksgiving på torsdag. Min værtssøster og jeg er bare alene hjemme, og vi laver ikke rigtig noget udover at høre musik, se film, spise og være udenfor i sneen. Det er vildt skønt bare at tage en pause fra skole uden nogen lektier.



Scandinavian food

Rugbrød!!!!!

Sne 

Akavet billede af Brenna og jeg
Endnu et akavet billede af os

Carley, Megan og jeg - da vi sad fast i sneen!

Carleyyyy 

Det siger sig selv

Meget koldt 
Min hostsøster fra tyskland laver en engel

Jeg spiller smart

endnu mere sne

Bedste aftensmad længe!

baghaven


Jeg tabte en dvd, og han ville ligge på mig. Hvorfor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar