søndag den 17. november 2013

Spørgsmål:


Det er ret sjovt, at komme far Danmark, når Amerikanere ikke rigtig aner, hvad det er.
Bare at gå på gangen, og folk random kommer op til mig, og bare begyndt at snakke, og stille mig spørgsmål, det er meget sjovt!

Og mine venner, de fyrer også bare løs med spørgsmål, og har fået en del sjove:
  1. Do you guys have healthy food in Denmark? Like Apples? 
  2. Have you seen snow before?
  3. Denmark is down state right?
  4. Do you have cars in denmark?
  5. How long time does it take to drive to Denmark?
  6. Are there only blond people in Denmark?


Noget der også er sygt sjovt, det er at tage pis på folk for at f.eks. få 10 minutter udenfor klassen. Vi sad i psychology i sidste uge, og det begyndte at sne, og min gode ven Lukas sagde sådan højt "Mathilde have you never seen snow before" (han vidste godt, at jeg havde) og så kiggede jeg lidt underligt på ham, og sagde what, og han skuppede til mig og sagde "Say no!"og jeg sagde sådan højt "No what is it?" og så hørte min lærer det, og så fik vi lov til at gå udenfor i 10 minutters tid, så at jeg kunne se, hvad det var! 

Min lærer i den klasse er ret godtroende. En dag var min partner i et projekt der ikke, og vi var ikke færdige den dag, at vi skulle fremlægge, og så stod Lukas (igen) ved siden af mig, mens jeg forsøgte at forklare, at Danielle ikke var der, go det nok ville blive lidt svært. Så sagde min lærer sådan, at jeg bare kunne gøre mit bedste, og så fyrede Lukas sådan noget af med, om jeg vidste hvad (sindssygt svære ord ) var, og jeg stod og lod som om, at jeg ikke fattede noget, og så fik Danielle og jeg lov til at vente med at fremlægge, hahah!

Jeg var på J&S (lille dinner) med nogle venner, og en pige kom, og skulle tage imod bestillinger osv. og så kom det til min tur, og så lod vi alle som om, at jeg ikke kunne snakke engelsk, så vi blev nødt til at lave tegnesprog til hinanden. Tjeneren begyndte også at lave tegnesprog til mig, og så begyndte de at snakke om, at jeg godt kunne lide cola, og så siger min anden veninder sådan "Do you want water instead" og jeg lod som om, at jeg ikke fattede noget, og så tog hun sin vandflaske og rystede den og sagde "water" langsomt! 
det var så sindssygt sjovt - man skulle dog nok have været der. 

Men hvis du kommer i vanskeligheder i skolen eller bare sådan ikke har hørt efter, så bare sig, at det er svært (Selvom man forstår det hele) for så slipper man nemt udenom, har jeg fundet ud af! hahahha.
 Lukas og jeg
 Nicole og jeg med en lille pige haha
 Danny, Derek, Brenna, Delaney, Lukas, Nicole og jeg
 Nicole og jeg - med joey i baggrunden haha
 Delaney og jeg
 Mac n' cheese, chips og bbq i en sandwich - så klam er jeg
 Tja
 Lazer maze med Lukas og Brenna
 Scout
 Sætter julelys op
 Carleyyyy
 Psychology med Danielle
 Haunted house
 Pumpkin picking
 Min seng håhå
 Danielleee
Nick tager psychology seriøst 
Halloween - Jessica

Ingen kommentarer:

Send en kommentar