søndag den 17. november 2013

Tre måneder!

I dag har jeg været i USA i præcis 3 måneder. Det er faktisk sådan rigtig vildt at tænke på, selvom tre måneder ikke lyder, som så meget. tre ud af ti måneder, det er meget. Jeg har 7 måneder tilbage dvs. et halvt år cirka! (Matematik i ved)

Der er sket utrolig meget på de måneder, og jeg husker min første dag i USA, første dag til cross country og første skoledag. Jeg var så nervøs.
I starten ville jeg egentlig bare have tiden til at gå hurtigere, fordi at 10 måneder føles som et menneskeliv, men nu vil jeg på en måde gerne have, at tiden går langsommere. For siden jeg kom i skole første dag, er det kun gået fremad. Jeg har en masse venner, og nogle folk synes stadig, at det er vældig spændende, at jeg er fra Danmark - dog ikke liges meget som i starten, men det gør mig bestemt ikke noget, for så er jeg ikke rigtig den "nye og ukendte" længere.
Det gør mig altid så glad, når jeg går på gangen og der bare er 80 mennesker (okay en overdrivelse, men altså i ved) der siger "Hi Mitilda" det er den bedste følelse. De er simpelthen så søde og åbne, når de ved, at du er sød og åben.

I starten var det rigtig svært at være den samme person, som jeg er i Danmark. Altså jeg kan ikke fyre et eller andet åndssvagt af eller sige de samme ting, fordi det er på engelsk, og der bare er andre måder, at udtrykke sig på - hvilket jeg nogenlunde har lært nu, haha!


I november har jeg...


  • Været alt for meget i fitness med min veninde, Delaney.
  • Fået tilbudt job i Hollister to gange.
  • Blevet interviewet til vores school news, om hvordan det er at være udvekslings student.
  • Shoppet for meget - (købt for meget mad).
  • Været i Lazer maze med nogle venner.
  • Generelt bare hængt ud med en masse folk.
  • Været ude at skøjte med nogle venner - hvilket jeg aldrig gør igen.
  • Været til to musicals (på en fredag, hvad skal der ske).
  • Fået en værtssøster fra Tyskland.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar